Jangan Lepaskan Polis Itu

Bismillah walhamdulillah,

Kes tembak pelajar tgktan 3 di seksyen 11 shah alam …

sebenarnya berita tu baru aku ketahui pagi tadi, walhal aku merupakan salah seorang ahli qaryah seksyen 11. Memang dekat sangat dengan tempat kejadian. Bila aku baca Berita Harian, aku mula rasa curiga.

Polis tolong jawab, kalau tak nak jawab sekarang , jawablah di akhirat nanti

Soalan ni aku tujukan pada 4 orang polis yang terbabit dengan kes tersebut. Tak mustahil, tapi aku meragui apa yang disebarkan di akhbar perdana. Cerita yang aku dengar dari telinga aku sendiri menyebabkan memang

 kempat-empat polis itu tidak boleh dibiarkan begitu sahaja

Sekian, ianya sekadar suara insan kerdil yang simpati dengan peristiwa tersebut, kebetulan aku warga seksyen 11

wassalam

0 Responses to “Jangan Lepaskan Polis Itu”



  1. Tinggalkan Komen

Tinggalkan Jawapan

" Sesungguhnya setiap keturunan anak adam ada melakukan kesilapan, dan sebaik-baik orang yang melakukan kesilapan adalah orang-orang yang bertaubat . Allah maha pengampun, janganlah kau putus asa. "

My Entries

Hits Counter

  • 107,817 Pengunjung

