Pencinta Wanita

Mazinah @ Mohd Soffian (kanan) berpegangan tangan dengan pasangannya Zaiton di luar mahkamah selepas dijatuhkan hukuman berpisah apabila perkahwinan mereka diisytiharkan tidak sah.
(foto The Star oleh A. Malex Yahaya)

“Aku memang pencinta wanita “

Bismillah alhamdulillah. Cinta itu buta, cinta tak kenal siapa. Hilang akal apa !  Betul-betul akhir zaman ni. Pompuan kawen dengan pompuan. Yang tak boleh tahan, dari 2002 nikah, baru hari ni terkantoi. Lebih dari tu lagi, si ‘suami’ telah mengaku bahawa dia pernah meniduri beberapa wanita, dan salah seorang daripadanya telah hamil. Memang ajaib. Hari ini, doktor telah mengesahkan yang ‘si suami’ tidak mempunyai alat kelamin. Bagaimana kata si isteri ? Hanya dia yang tahu.

Jadi, salah siapa ? wallah a’lam. Yang pasti, zahirnya mereka mempunyai citarasa yang luar biasa.

Untuk mengikuti cerita ajaib ini, boleh baca di Wanita nikahi wanita diperintah berpisah.

Moral : Belajarlah menggunakan nikmat kurniaan Allah pada tempat yang selayaknya

9 Responses to “Pencinta Wanita”


  1. 2 Pembebel September 4, 2007 at 1:27 am

    Ya ya. Pisahkan tenuk berdua itu. Mengong!

  2. 3 diya September 4, 2007 at 6:54 am

    Menarik isu ini…

    Tapi ini kalau kedua-dua mereka beragama Islam. Macam mana kalau terjadi seorang beragama Islam dan seorang beragama Kristian.

    Uhu..saya pernah terjumpa yg begini. Yg Islamnya mengaku yang dia tahu hukumnya. Tapi dia rela… biarpun ganjarannya neraka. Uhu.. terkejut mendengarnya.

  3. 5 Life Of 'AKU' The Episode September 4, 2007 at 2:31 pm

    to diya : agaknya neraka tempat yg best bagi manusia sepertinya

  4. 6 suefami September 5, 2007 at 4:33 am

    So called cinta dorang ni sememangnya cinta bodoh, buta, tuli, pekak, bisu!!!!! Takde akai! Akai letak kat lutut!

    Aku sure walau diisytiharkan tak sah pon .. dorang ni akan senyap2 bersekedudukan macam ‘suami isteri’

    BODOHLAH!! GERAM AKU!

  5. 7 Life Of 'AKU' The Episode September 5, 2007 at 5:45 am

    marah sakan nampak cik suefami … apa pun, apa yg mereka dah buat amat memalukan …

  6. 8 Najwa September 20, 2007 at 7:19 am

    Apa nak jadi dgn dunia sekarang, pelbagai masalah menimpa dan Allah S.W.T telah mendatangkan pelbagai musibah dan bala bencana… Renung-renungkanlah…

  7. 9 istiroah Ogos 1, 2009 at 1:49 pm

    RENUNGKANLAH …………….
    ZAMAN SEKARANG………….
    AKAN ADA YANG LEBIH HEBAT LAGI DI MASA AKAN DATANG.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




" Sesungguhnya setiap keturunan anak adam ada melakukan kesilapan, dan sebaik-baik orang yang melakukan kesilapan adalah orang-orang yang bertaubat . Allah maha pengampun, janganlah kau putus asa. "

My Entries

Hits Counter

  • 107,818 Pengunjung

%d bloggers like this: