‘Kuang Hajo’ p/s: Re-Iktibar

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Hari ni, ( beberapa hari yang lepas ) emosi ku saya sungguh terganggu, kehadiran pijat dan semut di dalam bilik, membuatkan aku saya rimas, bahkan bertambah bengang. Dengan cuaca yang panas, ditambah pulak kipas milik saya rosak bilahnya, fuhh!!! ujian, memang ujian. Gigitan pijat yang biasa menggigit aku saya, taklah aku saya ambil kisah sangat. Tetapi, kehadiran gambar

“kuang hajo”

yang menapakkan diri di bahagian desktop komputer aku saya ni lah yang menambah tahap kekritikalan gangguan emosi aku saya. Aku Saya tahu, mungkin teman serumah aku saya yang menyimpannya. Gambar tu macam dah lama. Tapi, peduli apa. Yang penting mereka ni dah tahap

“kuang hajo”.

Hari tu, Si Namawee. Hari ni ? Huh !!! Mungkin aku saya boleh letakkan tema blog untuk minggu ni dengan bertemakan

“kuang hajo”.

Ops !!! Maaf, apa yang saya tulis ni sedikit berbaur emosi. Tak lebih sekadar nak peringatkan kita semua supaya bertindak menentang musuh-musuh Islam ni. Marilah bersama pertahankan Islam !!!

0 Responses to “‘Kuang Hajo’ p/s: Re-Iktibar”



  1. Tinggalkan Komen

Tinggalkan Jawapan

" Sesungguhnya setiap keturunan anak adam ada melakukan kesilapan, dan sebaik-baik orang yang melakukan kesilapan adalah orang-orang yang bertaubat . Allah maha pengampun, janganlah kau putus asa. "

My Entries

Hits Counter

  • 107,817 Pengunjung

