‘Kena Kapak’

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Entries ni telah terdelete, kisah seorang yang ter’kena kapak’ mean = kena kelentong . Sapa yang tak baca lagi entries ni, boleh lah bertanya kepada tuan punye blog ni. ‘Seorang’ yang saya maksudkan itu adalah ‘aku’. Dengan terdeletenya entries ni, tahap kesabaran saya telah teruji, dan saya gantikan dengan paparan yang bisa mengubat hati saya. Apa pun, sabar itu indah.

7 Responses to “‘Kena Kapak’”


  1. 1 [ cintabadi ] Ogos 12, 2007 at 4:58 am

    Salam..
    Wktu bc title ni , ingtkan kena kapak tadi..rupenya luahan rasa..
    urhmm..semoga menempuh hri2 yang mendatang dgn tabah..:)

  2. 2 Life Of 'AKU' The Episode Ogos 12, 2007 at 5:14 am

    salam …. cinta abadi, ‘kena kapak’ mean = kena bayar mahal = org tu cekik darah … syukran cinta abadi

  3. 3 suefami Ogos 12, 2007 at 9:36 am

    Assalamualaikum.. Saya masih belum berkesempatan untuk mendengar versi lagu “negaraku” dari penyanyi dan ‘pengubah’ lagu terkenal budak cina Namawee tu. Tapi yang pastinya dia telah merobek hati & perasaan patriotik-patriotik dan segelintir anak bangsa negara kita yang tercinta ini..
    Buang negara jer.. biar dia rasa duduk dinegara asing yang tak aman dan bertelagah!

  4. 4 Life Of 'AKU' The Episode Ogos 12, 2007 at 10:23 am

    waalaikumussalam … takpe, lagu tu dah kena quarantine dan jail ngan saya, bilebile boleh tgk … terima kasih atas respon …

  5. 5 bosz Ogos 12, 2007 at 10:01 pm

    lain kali gunting rambut kat ajis…free..tak pon bayar la berapa pon…sambil boleh tolong kengkawan…hehehehe

  6. 6 Pembebel Ogos 13, 2007 at 5:42 am

    Ya! Buang negara! Jangan bagi can! Nanti naik lemak!

  7. 7 Life Of 'AKU' The Episode Ogos 13, 2007 at 12:38 pm

    naik lemak takpe, boleh bakar, naik hangin camne nak buat ? !!!! xpe, sabar, yang pasti org macam tu kan mendapat balasannya … allah maha berkuasa


Tinggalkan Jawapan

" Sesungguhnya setiap keturunan anak adam ada melakukan kesilapan, dan sebaik-baik orang yang melakukan kesilapan adalah orang-orang yang bertaubat . Allah maha pengampun, janganlah kau putus asa. "

My Entries

Hits Counter

  • 107,818 Pengunjung

