Aurat Wanita

       

Bismillah alhamdulillah. Hari ini jika kita lihat dengan melihat. Maka kita akan melihat dengan apa yang diperlihatkan dengan kaedah melihat yang sebenar. Begitu juga jika kita melakukan sesuatu dengan apa yang perlu dilakukan, maka kita akan melakukan sesuatu itu berdasarkan yang diperlukan sahaja. Bermakana kita telah melakukan sesuatu dengan kehendak sebenar seperti yang dikehendaki. Makanya di sini, semua perkara jika diletak pada tempat yang sebenarnya, sudah tentu ia tidak perlu banyak bunyi, lalu kita pun kan senang hati. Akan tetapi yang jadi masalahnya, bila kita suka yang luar biasa sehingga jadi terbiasa. Apa maknanya ?

       

Mudah kata, klik saja link ini : kisah-wanita-yang-ada-kena-mengena-dengan-lelaki.doc. (menutup aurat di dalam Islam).  Mudah-mudahan ada manfaatnya untuk kita bersama.

0 Responses to “Aurat Wanita”



  1. Tinggalkan Komen

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




" Sesungguhnya setiap keturunan anak adam ada melakukan kesilapan, dan sebaik-baik orang yang melakukan kesilapan adalah orang-orang yang bertaubat . Allah maha pengampun, janganlah kau putus asa. "

My Entries

Hits Counter

  • 107,817 Pengunjung

%d bloggers like this: